محل لوگو

دانلود مقاله اضطراب صحبت کردن در برابر جمع


دانلود مقاله اضطراب صحبت کردن در برابر جمع

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

نام فایل : دانلود تحقیق اضطراب صحبت کردن در برابر جمع

تعداد صفحات :3 

فرمت : فایل ورد قابل ادیت  doc

 

برای نمونه میتوانید 2 صفحه اول این فایل را در زیر مطالعه کنید. برای خرید فایل کامل به انتهای صفحه مراجعه نمایید


 

 

منابع:

خبر خوب این است که می توان به مبتلایان به اضطراب عملکرد یاری رساند. توفیق اجتماعی، تحصیلی وشغلی به طور فزاینده ای توانایی بر قراری ارتباط کارآمد می طلبد؛ افراد مضطرب از موقعیت های لذت بخش دوری می جویند. بسته به نیازها وهدف های فردی، شکل کمک به مبتلایان اضطراب عملکرد تفاوت دارد. با این حال، تقریباهمه مداخلات دربرخی ویژگی ها مشترکند: اول آن که الگوی اجتناب به تدریج شکسته می شود تا فرد بتواند با موقعیت ترسناک به آرامی و نظامدارمواجه شود. این بدان معنا نیست که شخص مبتلا به اضطراب صحبت در جمع، بی درنگ سخنرانی بلندی در جمع ارائه می دهد، بلکه مواجهه با موقعیت های ترسناک، به نحوی برنامه ریزی شده وتدریجی صورت می گیرد. مثلا، ممکن است از شخص مبتلا به اضطراب صحبت کردن درجمع بخواهند که پرسش کوتاهی در کلاس مطرح کند وبه تدریج به سمت تکالیف چالش انگیزتری سوق داده می شوند، مانند ا ظهارنظردر بحث های گروهی یا داوطلب شدن برای پاسخ گفتن به پرسشی. به موازات این عمل،به فرد روشهایی آموزش داده می شود تا جنبه های جسمانی، روانی یا شناختی اضطراب را مهار کند. روش اخیر، استفاده از راهبردهایی مانند فن مدیریت استرس، تمرین آرمیدگی ،تجسم ، باخود صحبت کردن وبازسازی شناختی را در بر می گیرد.

 

کمک خواهی:

اگر شما از صحبت کردن در جمع یا دیگراشکال عملکرد دچار اضطراب می شوید ومایلید اطلاعات بیشتری از روش های غلبه بر ترس واجتناب بیاموزید،صحبت کردن با متخصص بهداشت روانی را در مد نظر داشته باشید. مرکز مشاوره دانشگاه با در اختیار داشتن متخصصان مجرب در زمینه بهداشت روا نی ، می تواند در درک مشکلات همراه با اضطراب وغلبه بر ترس ها یتان به شما یاری رساند. این مراکز محرم اسرار شما هستند وبا ارائه خدمات رایگان در ساعات وروزهای مشخصی آماده ارائه خدمات به دانشجویان هستند.

 



مبلغ واقعی 3,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,325 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 144

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما