محل لوگو

دانلود تحقیق بررسی روستای سمبل آباد


دانلود تحقیق بررسی روستای سمبل آباد

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

نام فایل : دانلود تحقیق بررسی روستای سمبل آباد

تعداد صفحات : 4 

فرمت : فایل ورد قابل ادیت  doc

 

برای نمونه میتوانید 2 صفحه اول این فایل را در زیر مطالعه کنید. برای خرید فایل کامل به انتهای صفحه مراجعه نمایید


 

-ساماندهي روستا-

چون روستاي سنبل آباد مجاور جاده ترانزيت مي باشد يك روستاي حاصلخيز بوده و روستاهاي مجاور آن به نوعي حوزه نفوذ اين روستا محسوب مي شوند اگر به اين روستا توجه شود و مشكلات روستا حل شود مي توان آن را در قالب روستاهاي نمونه كشور نام برد.

 

2-محاسن روستا-

از جمله محاسن روستا را مي توان به 3 دليل اشاره نمود:

1.روستاي سنبل آباد در 45 كيلومتري ابهر از طرف شرق و 45 كيلومتري زنجان از طرف غرب واقع شده در هنگام بروز مشكلات مي توان از هر دو شهر از امكانات آنها استفاده را ببرد.

2.چون منطقه كشاورزي مي باشد و محصول اوليه آن گندم مي باشد تاثير اين امور درصد اشغال ميزان آن در سطح منطقه مشاهده نمود.

3.روستاي سنبل آباد به دليل قرارگيري بر سر راه روستاهاي اطراف خواه و ناخواه از امكانات و تاسيسات ارتباطي و داخلي مناطق اطراف استفاده نمود در عين حال اين ارتباط خود به نوعي حوزه نفوذ محسوب مي شود.

 

3-معايب روستاي سنبل آباد-

مي توان به 2 دليل اشاره نمود:

1.در ورودي روستاي سنبل آباد محلي براي توقف وجود ندارد و مسافراني كه از روستا به شهرهاي بزرگ رفت و آمدي كنند اگر در فصل بارندگي باشد با مشكل مواجه مي شوند.

2.دليل دوم فاضلاب روستا است كه به دليل كم عرض بودن كوچه ها و خيابانها و سرازيري آنها تمام فاضلاب به طرف پايين هدايت مي شوند و هيچ نوع جدول گذاري نشده است.

 

4-فضاي روستا چگونه است-

ساختمانهاي روستا نزديك هم هستند و به هم چسبيده اند و پراكنده نيستند و ارتباط خانه ها به چند بلوك تقسيم شده اند كه حئاقل هر بلوك شامل 7 يا 8 خانه مي باشد و ارتباط همسايگي با همديگر خوب است.

 

5-فضاي سبز روستا-

در روستاي سنبل آباد محلي براي فضاي سبز وجود ندارد ولي زمينهاي بايري كه در مجاور خانه هاي مسكوني وجود دارد مي توان براي فضاي سبز استفاده كرد.

 

6-پارك روستا-

در روستاي سنبل آباد اگر محيطي براي پارك احداث نمايند چون اكثر زمينها كشاورزي مي باشند در داخل روستا محلي براي پارك نيست فقط در ورودي روستا كه زمين باير وجود دارد و هم به جاده ترانزيت نزديك است و جلوه روستا را بهتر نشان مي دهد. اداث كرد.

 

7-در مورد حسينه روستا-

در اين روستا فقط يك مسجد در مركز روستا وجود دارد كه براي عموم روستا و استفاده از احكام اسلامي خيلي اندك مي باشد، بايستي حداقل يك حسينه اي يا مسجد ديگري احداث نمود تا مردم بتوانند از آن استفاده نمايند.

 



مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 404

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما