محل لوگو

دانلود تحقیق بررسی اخته کردن گوساله نر


دانلود تحقیق بررسی اخته کردن گوساله نر

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

نام فایل : دانلود تحقیق بررسی اخته کردن گوساله نر

تعداد صفحات : 4 

فرمت : فایل ورد قابل ادیت doc

 

برای نمونه میتوانید 1 صفحه اول این فایل را در زیر مطالعه کنید. برای خرید فایل کامل به انتهای صفحه مراجعه نمایید


 

پیشگفتار

این یک حقیقت مسلم است که دور نگه داشتن گوساله های جوان برای یک شروع خوب دارای مزایایی بعدی می باشد ، این حالت فراهم آوردن هر موقعیتی برای گوساله در هشت هفته اول زندگیش بوسیله سازگاری با رویه های مدیریت صوتی و ارائه جای اسکان مناسب است . در هر حال تلاش برای یافتن آب دزدک با بطری د رخیلی از واحدها عادت شده است ،‌هنگامی که اجرای معیارهای پیشگیرانه باید دستور روز باشد . امهال گلو و مسائل تنفسی از متداول ترین موارد مسأله سلامتی در طول چند ماه اولیه زندگی گوساله می باشند . برای مثال تا اندازه 20 ٪ همه گوساله ها با پاک کردن در چند روز اولیه زندگی شان تحت تأثیر قرار می گیرند و برآورد می شود که مشکل هزینه ای به اندازه 30 پوند در هر 100 دام گاو و بیش از 70 میلیون پوند برای صنعت .

اینها ترتیب کمبودهایی هستند که شما نمی توانید از عهده آنها برآیید و نه تنها آنها کنترل شیر و مزایای ماهانه را خراب می کنند بلکه نیز از حیث اعتقادی کاربردهای رفاهی غیر قابل محاسبه ای وجود دارد .اطلاعات این کتابچه که شرکت مشاوره ای تحقیقاتی لبنیات و سرویس ملی اطلاعاتی بیماری حیوانات با حمایت مالی MDC‌ گرد آوری شده است ، برای کمک به شما و دامدار شما طراحی شده است . تا به مهارتهای تکنیکهایی که این نقایص 1 کاهش دهند سرعت ببخشند. این همچنین به شما آخرین اطلاعات قانون رفاه اتحادیه اروپا را که در ژانویه سال 1998 معرفی شده است .

دامدار – کلید موفقیت

پرورش گاو مهمترین وظیفه واحد لبنیات است و کلید موفقیت آن در دست دامدار شماست . پرورش گاو به عنوان کار ثانویه و یکی از کارهای که می تواند بنی و گردن مناسب شود زمانی که د رحقیقت به میزان مهارت و فداکاری نیاز دارد



مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 466

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما