محل لوگو

دانلود تحقیق احداث باغ زیتون


دانلود تحقیق احداث باغ زیتون

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

نام فایل : دانلود تحقیق احداث باغ زیتون

تعداد صفحات : 6

فرمت : فایل ورد قابل ادیت doc

 

برای نمونه میتوانید 2 صفحه اول این فایل را در زیر مطالعه کنید. برای خرید فایل کامل به انتهای صفحه مراجعه نمایید


 

مقدمه

رشد نسبي جمعيت تقاضا براي تهيه مواد غذايي و ساير نيازهاي جمعيت را افزايش مي دهد . متولي تامين نيازهاي غذايي و بخشي از اقتصاد خانواده ها و يا جامعه بخش كشاورزي است .

با محدود بودن اراضي زراعي توسعه كشاورزي در اراضي منابع طبيعي و ملي را افزايش مي دهد بنابراين فشار در بخش كشاورزي به روش منبع طبيعي سنگين مي نمايد . منطقي است كه از منابع طبيعي خدادادي و استعدادهاي بالقوه آن در جهت افزايش توليد و اشتغال زايي در جامعه استفاده گردد تا ظمن حفاظت از خاك و آب از فرسايش خاك جلوگيري نمود .

وزارت كشاورزي و منابع طبيعي و جهاد سازندگي مردم و علاقه مندان در امر طرح طوبي را استعانت و ياري مي نمايند تا در حهت توسعه پايسداري در جامعه و كشور با پشتيباني مالي و فني گامي مثبت در احداث باغات بر حسب شرايط و استعدادهاي موجود در هر منطقه برداشت شود . بنابراين اين طرح احداث باغ زيتون در منطقه مورد نظر مي تواند ظمن توليد انبوه براي نياز منظقه و صدور به خارج جهت ازر آوري در اشتغال زايي و جلوگيري از مهاجرت افراد تاثير به سزايي داشته باشد . و از طرف ديگر مديريت صحيح و اصولي بر طبيعت اعمال مي گردد .

مجري يا مجريان طرح

مجري طرح احداث باغ زيتون آقاي حاج عادل اميني فرزند حمد الله اسكن گچساران شهرك صنعتي ،با تعداد 50 نفر از اعضاء خانواده خويش مجري و مسئول طرح ماكاروني .

محل اجراي طرح

ايشان متقاضي يك قطعه زمين به مساحت 8 هكتار از اراضي ملي شده ،منابع طبيعي پلاك واقع در ضلع شمالي شهرك صنعتي گچساران در 5 كيلومتري بخش مركزي شهرستان گچساران استان كهكيلويه و بويراحمد مي باشد .

اهداف مهم طرح

هدف از اجراي طرح به شرح ذيل مي باشد .

-مديريت بهينه در بهره وري صحيح از منابع آب و خاك

-حفاظت محيط زيست

-سبزي طبيعت و توسعه پايدار از منايع طبيعي

-ايجاد اشتغال در منطقه جهت جلوگيري از مهاجرت

-توليد انبوه جهت تامين نياز منطقه و بهبود وضع باغداري

-حفظ خاك وجلوگيري از فرسايش

-افزايش توليد و سطح زير كشت

-تقويت حسن همكاري و ايجاد تعاون در افراد

 



مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 343

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما