محل لوگو

دانلود مقاله اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي


دانلود مقاله اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

نام فایل : دانلود مقاله اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي

تعداد صفحات : 7

فرمت : فایل ورد قابل ادیت doc

 

برای نمونه میتوانید 3 صفحه اول این فایل را در زیر مطالعه کنید. برای خرید فایل کامل به انتهای صفحه مراجعه نمایید


 

اتحاد ملي و انسجام اسلامي"، راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي

تاريخ اسلام از زمان پيامبر گرامي تا امروز، كلمه " وحدت و اتحاد" را بارها شنيدهاست و در همه ادوار تاريخ، همه مصلحين اسلامي ضرورت حفظ وحدت و اتحاد را به پيروانخود توصيه كرده‌اند.

پس از انقلاب اسلامي نيز معمار كبير انقلاب بر وحدت كلمه تاكيد فراوان داشتند وبارها ملت را به وحدت و اتحاد فراخواندند و آن را رمز بقا و پيروزي ملت در مقابلدشمنان برشمردند.

تكرار تاكيد بنيانگذارجمهوري اسلامي از زبان شيوا و آرام بخش مقام معظم رهبري ونامگذاري سال ۸۶به عنوان سال " اتحاد ملي و انسجام اسلامي" نشان از اهميت سخنمعمار كبير انقلاب اسلامي در برهه كنوني كشور دارد.

رهبر معظم انقلاب در حالي سال ۸۶را سال " اتحاد ملي و انسجام اسلامي " نامگذاري كردند كه دشمنان انقلاب، آشكارا شمشير عناد با انقلاب اسلامي را از نيامبيرون كشيده و با طرح ادعايي جدايي ملت از مسوولان سعي در ايجاد شكاف ميان ملت - حكومت دارند تا به‌اين وسيله به اهداف شوم خود در انحراف انقلاب اسلامي ازآرمان‌هاي به حق بنيانگذار جمهوري اسلامي دست يابند.

سال ۸۶در حالي مزين به نام "اتحاد ملي و انسجام اسلامي" شد كه سال پيش از آنبه سال "پيامبر اعظم (ص)" معروف شد ، پيامبري كه او نيز به اتحاد و انسجام اسلامياعتقاد فراوان داشت و آن را رمز بقاي امت خود مي‌دانست.

در حقيقت سال گذشته سالي بود كه‌همه ملت تلاش داشتند سيره‌و اخلاق پيامبر گرامياسلام (ص) را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرار دهند ، سيره‌اي كه سنگ بناي آن "اتحاد وهمدلي اسلامي" بود.

اما آنچه سبب شد سال ۸۶نام نماد صريح‌تري از اخلاق نبوي را به خود اختصاصدهد، نقش دشمنان انقلاب اسلامي در مواجهه با انقلاب اسلامي است.

مقام معظم رهبري در تبيين سال ۸۶فرمودند: دشمنان با تبليغات، با جنگ رواني وبا تلاش‌هاي موذيانه گوناگون خود سعي مي‌كنند بين صفوف ملت ايران اختلاف بيندازند،به بهانه قوميت، مذهب و گرايشهاي صنفي، وحدت كلمه ملت را از بين ببرند.

پيام مقام معظم رهبري درآغاز سال نو شمسي، انگيزه‌اي شد تا اهميت اين پيام را اززبان نمايندگان ملت بشنويم.

"سعيد ابوطالب " عضو كميسيون فرهنگي مجلس در گفت وگو باايرنا نامگذاري سال۸۶را تحت عنوان وحدت ملي و انسجام اسلامي يك ضرورت اجتناب‌ناپذير دانست و گفت: دليل اين نامگذاري حركتي است كه دشمنان در طول سال‌هاي گذشته و چند سال اخير آغازكرده‌اند .

وي تصريح كرد: دشمنان اسلام وايران دراين چند سال حركتي را آغاز كرده‌اند كه‌بهمانند رسم انگليس‌ها در دوران صفويه كه سياست "تفرقه بينداز و حكومت كن" است.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: مبناي اين فعاليت دشمنان درگيري‌هاي قومي،مذهبي و اختلافات شديد طايفه‌اي است كه در حقيقت فروپاشي از درون را را ايجادمي‌كند، اين جريان به گونه‌اي است كه در هر كشور اسلامي به يك شكل خاص در حال شكلگرفتن است.

وي با اشاره به دليل نامگذاري سال جديد توسط مقام معظم رهبري به نام اتحادمليوانسجام اسلامي، گفت: ايشان در حقيقت براي متوجه‌كردن مردم‌و جامعه مسلمانان اينسال را به اين نام خوانده تامبادااختلافات ساختگي و جعلي بين مسلمانان به وجود آيد.

ابوطالب با تاكيد بر اين كه ما بايد هوشيارانه و با دقت سعي كنيم تا درداخل كشوربه درگيري‌ها و اختلافات دامن نزنيم، گفت: نبايد به برخي مسايل كه‌مبناي درستيندارد، مثل دامن زدن بين اختلافات شيعه و سني و اقوام نزديك شد،همچنين يكي‌ازعوامليكه‌مي‌تواند همگرايي را در كشور تقويت كند، خميرمايه جامعه تحت عنوان دين است كهمي‌تواند تمامي قوميت‌ها و اقوام را به‌هم نزديك كند.

" حسين سبحاني نيا " عضو كميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس نيز در گفت‌وگو باخبرنگار ايرنا با اشاره به لزوم اتحاد ملي در داخل و خارج از كشور، گفت: افزايشحوصله، تحمل فكر مخالف، ايجاد تعامل، استفاده و تبادل تجربيات از راهكارهاي جلوگيرياز ايجاد تفرقه بين مسلمانان است.

وي به فلسفه نامگذاري سال جاري به نام "اتحاد ملي و انسجام اسلامي" از سوي مقاممعظم رهبري اشاره كرد و گفت : اين نامگذاري قطعا با توجه به حساسيت‌ها، آسيب‌ها،تهديدها، فرصت‌ها وبايدها و نبايدهايي است كه براي كشور وجود دارد ، اتخاذ شده است.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: مقطع كنوني چه در داخل و چه در خارج از كشورمقطع حساسي به شمار مي‌آيد كه براي مقابله با تهديدها بايد به نسل سوم و جوان كشوراهميت اتحاد ملي را تاكيد كرد.


 


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 281

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما