لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
نام فایل : دانلود فایل پاورپوینت بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران،
تعداد صفحات : 51
فرمت : فایل پاورپوینت قابل ادیت ppt
نمونه 2 صفحه اول
در پژوهش به کمک تحلیل دادههای گردآوری شده واقعیات و سوالهای علمی پژوهشی را جست و جو میکنیم. «دادهها» به اطلاعات خام گردآوری شده از طریق مصاحبه، پرسشنامه یا مشاهده یا پایگاههای دادهها دست دوم اشاره دارد. با سازماندهی دادهها به طریق معین، تحلیل آنها و نتیجهگیری از آنجا جواب مسئله ای را که در جست و جویش هستیم، پیدا میکنیم .
در اکثر پژوهشهای سازمانی ، دست کم، علاقه مندیم بدانیم پدیدههایی معین با چه تواتری روی میدهند، میانگین نمره در یک مجموعه از اعداد چیست و میزان تغییر پذیری در این مجموعه چگونه است (یعنی، میزان گرایش یا پراکندگی از مرکز متغیرهای وابسته و مستقل). اینها با عنوان آمار توصیفی شناخته شدهاند. (آماری که پدیدههای مورد نظر را توضیف میکند). فراتر از این ، ممکن است بخواهیم بدانیم که چه روابطی میان متغیرها و سایر اجزاء وجود دارد. آیا تفاوتهایی میان دو یا چند گروه وجود دارد یا نه، و از این قبیل. اینها آمار استنباطی نامیده میشوند.
این فصل در دو بخش ارائه شده است. بخش اول شامل یافتههایی است که از طریق آمار توصیفی بدست آمده است و بخش دوم یافتههایی را در بر میگیرد که از آمار استنباطی حاصل گردیده است. در بخش آمار توصیفی برای بیان روشنتر یافتههای پژوهش از جداول و نمودار استفاد گردیده است. پس از آن در بخش دوم این فصل، با استفاده از روشهای آمار استنباطی، به تجزیه و تحلیل دادهها پرداخته شده است.
مقدمــه
در پژوهش به کمک تحلیل دادههای گردآوری شده واقعیات و سوالهای علمی پژوهشی را جست و جو میکنیم. «دادهها» به اطلاعات خام گردآوری شده از طریق مصاحبه، پرسشنامه یا مشاهده یا پایگاههای دادهها دست دوم اشاره دارد. با سازماندهی دادهها به طریق معین، تحلیل آنها و نتیجهگیری از آنجا جواب مسئله ای را که در جست و جویش هستیم، پیدا میکنیم .
در اکثر پژوهشهای سازمانی ، دست کم، علاقه مندیم بدانیم پدیدههایی معین با چه تواتری روی میدهند، میانگین نمره در یک مجموعه از اعداد چیست و میزان تغییر پذیری در این مجموعه چگونه است (یعنی، میزان گرایش یا پراکندگی از مرکز متغیرهای وابسته و مستقل). اینها با عنوان آمار توصیفی شناخته شدهاند. (آماری که پدیدههای مورد نظر را توضیف میکند). فراتر از این ، ممکن است بخواهیم بدانیم که چه روابطی میان متغیرها و سایر اجزاء وجود دارد. آیا تفاوتهایی میان دو یا چند گروه وجود دارد یا نه، و از این قبیل. اینها آمار استنباطی نامیده میشوند.
این فصل در دو بخش ارائه شده است. بخش اول شامل یافتههایی است که از طریق آمار توصیفی بدست آمده است و بخش دوم یافتههایی را در بر میگیرد که از آمار استنباطی حاصل گردیده است.
در بخش آمار توصیفی برای بیان روشنتر یافتههای پژوهش از جداول و نمودار استفاد گردیده است. پس از آن در بخش دوم این فصل، با استفاده از روشهای آمار استنباطی، به تجزیه و تحلیل دادهها پرداخته شده است.
تبديلهاي انجام شده بر روي متغيرها جهت تغيير مقياس:
از آنجا كه هر كدام از متغيرهاي تحقيق از مجموع تعداد متفاوتي از سوالات پرسشنامه محاسبه ميشوند ، بنابراين دامنه تغييرات مقادير آنها متفاوت و بنابراين مقايسه كار مشكلي مي باشد. به عنوان مثال مولفه ارتباطات اثر بخش از مجموع 9 سوال پرسشنامه محاسبه مي شود، بنابراين مقادير آن بين 9 و 45 متغير خواهند بود و مولفه تعدد كانالهاي ارتباطي از مجموع 10 سوال پرسشنامه محاسبه ميشود
مبلغ قابل پرداخت 2,500 تومان